Товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
При поверненні товару належної якості Покупцеві надано право спочатку обміняти товар на аналогічний у продавця, а якщо аналогічного товару для обміну немає - отримати повернення грошей.
Обмін товару або повернення коштів не проводиться якщо.
Процедура обміну або повернення
Обміняти або повернути товар належної якості Ви можете за адресою Україна, Черкаси, 18002, вул.Благовісна 269/3 ТОВ "Сінтек Черкаси". Якщо Ви живете не в м. Черкаси, відправити товар можна перевізником "Нова Пошта" (номер відділення та ПІБ одержувача уточнюйте у менеджерів за телефоном +380984023003 у робочі дніі з 9-00 до 17-00).
Для повернення товару або його обміну у магазині в м. Черкаси необхідно надати:
У разі повернення товару через вантажоперевізника замість платіжної картки, паспорта та ідентифікаційного коду треба надати їх ксерокопії або вислати їх фото менеджеру, при уточненні адреси отримання.
Обмін товару або повернення грошових коштів в Черкасах здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі відсутності товару для обміну або неможливості повернення грошей в цей день - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.
В разі відправки товару вантажоперевізником, після отримання товару кур'єром на складі вантажоперевізника, товар передається на сервісний центр постачальника, який робить офіційне укладення по цілісності і працездатності товару. Після надання висновку Вам робиться обмін на аналогічний товар або повертаються Ваші кошти (переказу за реквізитами Вашої гривневої карти/рахунку), але не пізніше ніж у 14-денний термін з моменту отримання товару кур’ером.
Для отримання додаткової інформації, яка стосується обміну або повернення товару Ви можете зв'язатися з нами за телефоном +380984023003 у робочі дні з 9-00 до 17-00.
Обмін/повернення товару неналежної якості
Обмін чи повернення непрацюючих товарів або товарів неналежної якості виконується лише у разі наявності письмового висновку, зробленого авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про причини непрацездатності товару, його дефекти, а також, що умови експлуатації товару не порушені та збережена комплектність товару, а також при наявності гарантійного талону та документів на купівлю в інтернет-магазині «9000.com.ua».
Порядок обміну та повернення непрацюючих товарів або товарів неналежної якості такий же, як і товарів належної якості за винятком того, що у разі відправлення товару вантажоперевізником «Нова Пошта» додатково до гарантійного талону треба ОБОВ’ЯЗКОВО докласти письмовий висновок авторизованого виробника гарантійного сервісного центру.
Доставка по обміну або поверненню товару здійснюється за рахунок Покупця.
Якщо у вас залишилися питання щодо обміну або повернення товару, передзвоніть менеджеру за телефоном +380984023003 у робочі дні з 9-00 до 17-00 або напишіть запит на sales@9000.com.ua.