Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)/
Призначення:
Прилад комбінований - автотестер призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок.
Загальні вказівки:
Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статестического електрики - обробити скло засобом "антистатик".
Порядок роботи:
1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле-регулятора:
Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і < )°"; відлік по шкалі 6000 r/min;
Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
Натиснути кн. "11-16 V"; ввімкнути дальнє світло фар, зняти відлік по шкалі "11-16 V"
2. Контроль акумулятора (ак.)
2.1 Без "навантаження". (Проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше).
Підключити АТ до клем; натиснути кн. "11-16 "
2.2 Під навантаженням
Включити стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ
U ак. має бути >12V; ввімкнути дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V
Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання
Зняти відлік по шкалі "2,5 V", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U>9V
2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:
Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути стор."2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
Контролювати кожну батарею ак., підключаючись затискачами; зняти відлік по шкалі "0-2,5 V"
3. Робота АТ в режимі тахометра. (Має два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)
Підключити АТ; діапазон 0-1500 включається при натисканні кнопки "1500 r/min"
Диап. 0-6000 - при одночасному наж. 2-х кн. "1500" і "< )°" зняти відлік
У цьому режимі АТ дозволяє:
Регулювати карбюратор на малі обороти х/х двигуна
Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами
4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (УЗСКП);
Натиснути кн. "< )°"; підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х/х (~800 r/min);
Зняти показання за шкалою "90-30°"
Зр. обороти двигуна. і до 3000 r/min; стрілка АТ повинна відхилитися в бік зр. <3°, а при уменш. обор. ~800 r/min - повернутися у вихідне стан; чим більше зазор між - контактами переривника, тим менше УЗСКП.
5. Установка початкового кута випередження запалювання. (Проводиться після перевірки УЗСКП)
Наж. кн. "V@, а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання зв'язок. АТ-шкала "0,2-5" і х на 10:повертаючи вал двигуна. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і сумістити мітки на шківі і картері
Вкл. запалювання; момент розмикання контактів. переривника контролюється стрибкоподібним движ. стрілки від 0 до 12 V
6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (Проводиться при замкнутих контактах і включ. запалюванні)
Підключ. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника
Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" - у бік 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн. "-"
Снять отсчет по школе "GOOD - BAD" - при допустимой степени окисления стрелка АТ находится в секторе "GOOD" Аналогично провер. качество контактных соед. в др. цепях электропроводки при прохождении тока черех это соед.
7. Работа АТ в режиме измерения сопротивления (R)
Установить элемент питания в батарейный отсек; при измерении R в диап. 0-100 к Ом -
нажать кн. "к Ом", а в диап. 0-100 Ом дополнительно нажать и удерживать независимую кн. "Ом"
Замкнуть зажимы проводов между собой, вращая ручку регулятора, установить стрелку на "0" по шкале "Ом" к "Ом"
Подключить зажимы АТ к исследуемой цепи и снять отсчет по шкаоле "Ом, к Ом"
8. Контроль качества дистиллированной воды
Изготовить электроды из тонкого металла (жесть, латунь и т.д.); залить в стакан дистиллированную воду и поместить в нее электроды; Замерить R-оно должно быть >100 кОм (чем >R, тем выше качество воды)
9. Проверка работоспособности электронного блока экономайзера
Отключить любой провод от концевого выключателя карбюратора;
Подлючить к клеммам электромагнитного клапана лампу 12 V, мощностью не более 2W; подлючить АТ;
Перемикач АТ - 6000 r/min, (натискати дві нижні кнопки); завести двигун;
Збільшити поступово частоту обертання двигуна, спостерігаючи за показаннями АТ від відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути
Залишити свій відгук